Nieuwe werkgever
U wilt weten wat u als werkgever moet doen als uw bedrijf bij Pensioenfonds Notariaat aansluit. Het antwoord is: u levert pensioengegevens van uzelf en/of uw werknemers aan en betaalt pensioenpremie.
U levert pensioengegevens aan
U of uw administrateur levert de gegevens van uzelf of uw werknemers aan. U regelt de aanlevering via het werkgeversportaal. Met de pensioengegevens en de actuele rekencijfers berekenen wij hoeveel pensioenpremie u betaalt.
Bekijk alle informatie over de pensioenaangifte.
U betaalt de pensioenpremie
Als werkgever, of zelfstandige, betaalt u de pensioenpremie. Hiervoor krijgt u elke maand een factuur. Een deel van de premie kunt u in rekening brengen bij uw werknemers. De premie kan elk jaar verschillen.
Bekijk de actuele premie en de verdeling van de premie.
We maken het u zo makkelijk mogelijk
We maken het u zo makkelijk mogelijk door ervoor te zorgen dat u zo min mogelijk tijd kwijt bent aan administratie.
- De meeste zaken regelt u bij ons online.
- Pensioenaangifte doet u makkelijk via ons werkgeversportaal.
- Facturen betaalt u snel met een automatische incasso.
- Machtig uw administratiekantoor om uw zaken te regelen.
- Heeft u vragen? Er staat een team voor u klaar.
Wat wij doen voor uw werknemers
- Werknemers krijgen bij ons een compleet pensioenpakket.
- Nieuwe werknemers krijgen van ons een welkomstbrief.
- Werknemers krijgen elk jaar een Uniform Pensioenoverzicht. Op dit overzicht staat hoeveel pensioen uw werknemer heeft opgebouwd.
- Heeft uw werknemer vragen? Er staat een team klaar.